מחלקת שירות לקוחות

חברת שמרד מאמינה במצוינות בשירות ופועלת ע"מ לספק ללקוחותיה שירות מקצועי, יעיל ואדיב.

בחברה פועל מוקד שירות ממוחשב, המאפשר למחלקת שירות הלקוחות לעקוב אחר התקדמות הטיפול  מרגע קבלת הקריאה ועד לפתרונה המהיר של התקלה.
טכנאים מקצועיים ומנוסים נותנים מענה ללקוח דרך הטלפון או באתר עצמו תוך זיהוי הצרכים, אבחון טכני ותודעת שירות גבוהה.

לאורך כל התהליך נציגי שירות מטעמנו עומדים לרשות הלקוח ומטפלים בבעיה במסירות ובמקצועיות לשביעות רצון מלאה.

סגור לתגובות.